Life is hard.

Hejsan,
skulle precis gå o lägga mig, ovanligt?! Nee men jag är en riktigt sovare alltså! fasiken kan bara säga att jag längatar ibland att få sova. Så underbart kan det vara hur stört det ändå låter.
Idag eller igår var jag med vickan, vi var hemma hos henne o spelade wii typ hela natten ( iallafall jag) vickan somnade liksom så där vid 4 på morgon, själv så sa jag åt mig att inte sova för vickan skulle ändå till stallet vid 6 så det kändes ganska onödigt... -.-
Iallfall så rred jag fisen idag, hon kändes underbar, lugn o fin + mjuk! alltid lika roligt men en underbar ponny. Sedan åkte jag hem, spelade typ wii tills nu med mammsen, fyfasiken vad vi har skrattat! Det är alltid lika roligt att se vuxna pröva sig fram på ett "modernt" spel liksom!.
Både hon och jag hade roligt.
Nee nu ska jag slå på en film tror det blir faktiskt en animerad! älskar såna filmer.
Btw Vampire dairies på fredag igen !! BOOYEAH!
Kram
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0