ångest..... true!

Hejsan hoppsan!
Sitter här och tänker tillbaka när man var ung och hade ett liv! nemen det har jag nu men om ca 6 månader har jag typ inte det kännst det som just nu -.- har ångesst för man blir bara äldre, snart börjar alla att flytta! Folk om en kanske börjar dör! ( mhoppas verkligen inte de) hur ska man klara sig utan dem då? vissa har funnits där hela livet, man vill att dem ska fortsätta tills man själv dör! men inte äre så.
Iallfall har ångest o vet inte vad jag ska göra med livet å därför tror jag ska göra ett fruktansvärt drastiskt beslut o fasiken flytta ifrån svergie! fast egentligen vill jag inte de! men man måste testa allt!
iallafall om någon läser detta så fasiken kom ihåg att ta vara på den tiden man har, att ttyp säg vad man tycker till folk! för det kan vara sista gången du säger " hejdå" eller hörs sedan!
jag har blivit värsta rädd för att förlora olika folk! vem vill de liksom! men det kanske är dax att lära sig att släppa taget!
ELLER? har jag fel?
KRam mall
har man förändras?? typ ja fast det är 1 år mellan korten.....hemskt tanke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0