Underbar dag

Hejsan my lovley readers!
Sitter framför datorn och spanar i sängen, tro fan jag ska somna in för kvällen jag. Sätter på greys anatomy (säsong 8) älskar verkligen den serien! kan inte sluta se...OPS.
Denna helg har det varit mycket stall och hästar! men det är roligt! älskar detta liv,
iallfall så var jag och tränade fisen för en tränare vid namn sonny på timrås anläggning, Stört bra tränare med humör, det finns flera tränare som saknar dem meriterna. iallfall tränade både fredag och lördag. Men jag red piluten båda dagarnarna med! min stall dag var ifrån 6 på morgon till 8 på kvällen:)
Sedan idag red jag och felicia ut med bushästarna! shiet fullt ösmedvetslös ungefär. Så nu är jag ganska mör i ryggen och huvudet, men skola imorgon YEAH (vill hellre soova). Heheh ny underbar vecka framöver! så det kännst underbart.
"When something's right, then something is worth to die for"- the sounds
Nu ska jag soova,
Pössi mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0