I hate mondays

Hejsan again!
Som sagt sitter framför denna latdatorn och skriver hur mitt liv ser hur hehehhe life is goood or not. Iallfall idag var det skola och måndagar är bland de värsta fast det egenligen inte är några jobbiga lektioner men ändå! Det är en ny vecka och så. Men som våra förra gympa lärare sa " det är inte långt tills nästa måndag" eller nått.
Idag har det varit en mycket lätt dag. Första lektionen var filosofi ,där vi bara snackade o diskuterade om sinnes uttryck och så vidare. Sedan hade vi ett lång håll så då drog jag och några till tjejer till biteline och åt en härlig pizza buffé ... Ops. Sedan skulle vi ha gympa men och det gick awesome.
Sedan gick jag ut till stallet för att ta hand om de små. Men idag fick de däremot vila. Skönt var de fast det var inte så riktigt kallt så var riktigt sugen att rida men aja de små måste också få vila.
Imorgon blir det två härliga ridturer ( på fisen o putte)
Men  nu är jag hemma och lyssnar på underbar musik. Mamma bad mig precis att hjälpa till att fixa bild på tvn ( tjock tvn) lika bra att vi fixa en plattis snart så vi kommer med i modet och att man slipper springa ner hela tiden.
NEe nuu ska jag plugga rättkunskap!
pöss o Kramiz
M
putte...putte..prutte...bus! (/ pilot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0