how dear you!

Hejsan hoppsan,
sitter just nu på skolan och ha naturkunskap B! känns så där när man börja diskutera om våra system så vi som människor ska överleva! Känns roligt men känner mig ganska slö!
Jag red imorse med lena och rappepappe med pilot till tallstugan nu på morgonen, kände mig ganska slut i kroppen men det var bara att kicka sig själv i arslet så man klev upp ifrån sängen.
Iallfall det gick awesome, alltid lika mysigt att rida ut när det snöar!
Men nu sitter jag som sagt på skolan, orkar inte....vill inte....varför måste man?
Snart är min gymnasiet tid över, känns piss men ändå bra, men vad ska man göra sedan? det är bara drygt 3 månader kvar! 12 veckor...;(
Nee nu står läraren o disikera en plastdocka .....känns väl så där HAHA B-aktigt eller vad?!
Kram på er mupposar!
btw slutar 16 idag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0