Easy day

Hejsan hoppsan.

Nu sitter man så här fint framför datorn igen.. hm vart är världen på väg egentligen? visa säger till en värld med ny teknologi och en häslosam miljö men jag säger så här att människan börjar bli latar och latar. Man har slutat att prestera för man vet att man kommer får det bra på något sätt?! Äre inte så mina vänner?
Appel och alla andra företagare kommer göra vardagen mycket lättare med teknologin och annat shiet. Alla kommer lätt hamna i övevikt o sedan dör människan ut ( om flera miljoner år, om ens de !! )
Iallfall jag är nöjd över mig själv att jag inte ha en Iphone elr en Ipad eller så ( men jag har en Ipod). Men ändå livet ska inte vara lätt! Det ska vara svårt för att man ska prestera och må bra av sig själv!. Den känslan att man har varit duktigt är obeskrivlig!
Detta kan dock försvinna om några år! så kom ihåg att gör vad ni kan göra med livet medans ni kan! lev o må bra!
Kramiz
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0