Dancing with myself!

Hejsan hoppsan
Sitter framför datorn igen! tänkte göra ett mycket snabbt inlägg för orkar verkligen inte sitta upp längre utan vill sova och bara slappa.
Igår morse var jag uppe vid 6 och idag med! fan vad duktig jag är! så därför slappar jag till ikväll o ser på VD.
Mina hästar har fått ordentligt med motion så de fick ta de hyfsat lugnt idag så det var skönt för de iallfall.
Förut satt jag i bilen utanför Ica och väntande på mamma ( som vanligt) och så slog jag om till rock klassiker, ett måste!.
Och så säger de att det är 80-tals mucis ikväll,  Ja ba " NOOOOOOO" sedan hör jag en låt kanske ca 2 sekunder och så började jag sjunga på dancing with myself. O fan att jag inte hade rätt så vara den oxå! ( ren jävla tur).
Kände ganska grym så sjöng med hela låten, stackars bilarna brevid som fick höra min fina stämma ( NAAT). HEHEEH
Idag på skolan Btw så vi see hur en gris hjärta och lungor såg ut på Naturlabben... kändes så där men det var väldigt intressant ändå.
Nu ska jag stänga ner internet och slå på VD ( Vampire dairies) och somna om igen.
Kram mall
Btw hel ledig imorgon så det är bara att SOOOVAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0