Tuff to be a grown up

Hejsan.
 
Sitter just nu o ringer massor med samtal som måste göras, fixa med försäkrings kassan. Eftersom jag är sjukskriven kan jag inte jobba precis fast jag hade velat så man kan göra något på dagarna istället för att bara sitta stilla eller göra sina små saker med knäet (hemläxa).
 
Iallfall så är det jobbigt att växa upp, betala räkningar...söka jobb och ändå försöka leva sitt liv liksom som man gjorde förut. Man tänker faktiskt mera ekonomiskt nu, spenderar inte all pengar på en gång utan funderar om det är ens värt att köpa denna nya grej elr inte istället för att impulsiv köpa som man gjorde förr. 
 
Plus måste man se hur sina hästar får motion osv, se till så man inte sliter ut sina föräldrar eftersom man inte kan göra något liksom. Så  jag har städat huset idag, fixat med disken och jaa kan bara göra det jag kan just nu för har en sån jävla ångest som ingen kan beskriva........och hatar verkligen den känslan...vill fan få borten men den lär väl aldrig försvinna ...inte efter denna skada liksom. Mina ärr har ärr! 
 
Iallfall så hatar jag att växa upp, känner mig inte redo fast på ett sätt gör jag de. Vill flytta med man tycker inte att det ska vara så svårt. Man måste ha jobb, en plan helt enkelt...inte bara att flytta. Du måste nästan ha en 
  • Plan A
  • Plan B
  • Plan C
 
för att vara hundra säkert innan du flyttar. Och sånt är skit svårt. 
Och nu har man inte ha pluggat i ett halvår typ så känner man den ångesten börjar krypa fram, kanske man ska ta tag i pluggeriet. Så man får en ordentlig utbildning istället för att slappa liksom.
Sedan borde jag ta tag körkortet, det är plugget o några lektioner kvar! såå borde fixa detta innan nästa sommaren! fffan nästan 20 o inget körkort! INTE OK.
 
Sedan det dära med Universitet! ska man flytta elr plugga hemifrån elr något sådant?
Allt så mycket som snurrar i huvudet just nu. Kanske man ska plugga klart o sedan resa osv eller jobba ett år och resa och sedan plugga...känns ju skönare att få klart plugget.
 
Men nu har jag gjort klart en sak som skulle ha gjort för länge sedan.
Nu ska jag fixa andra saker.
Kram
Mall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0