Längesedan

Hejsan hejsan, 
 
Ligger just nu i sängen och kollar på Jersey Shore....typ mitt i natta..känns ju så där. Men har typ vänta på mitt dygn och verkar inte OK!!
Men jag gör jue inget speciellt men blir så lätt förkyld när jag inte sover ordentligt elr sov så har redan fått munsår och det är ett varningstecken plus hela jäkla ryggen är öm...så kan få någon slags influensa/virus shit nu innan jul.....SÅÅÅ BRAA.
 
Iallfall så dessa daar (söndag,måndag,tisda) har jag hjälpt felicias kusin (michaela) med matten. Alltid lika roligt att kunna hjälpa folk. När man får gå tillbaka i matten är ju fasiken underbart för man ba " DETTA KAN JAGG"
 
Nu är jag as trött såå slutar skriva fast jag egentligen skulle skriva mera.
Just nu i söndags var jag och micha på "hobbit" tyckte den var as bra jag, den hade samma känsla som saga om ringen men ändå inte samma tänk men kanske va de som va tanken
Pössi 
mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0