I'll shut up and carry on

Hejsanhejsan alla glada.
 
Ja vad ska man egentligen skriva? flesta bloggar man läser skriver typ" detta har jag gjort, detta kommer jag göra osv" men det jag typ inte skriva eftersom jag gör typ inget. Sitter eller ligger ner, kanske hoppar runt i huset med dessa jäkla kryckor.
 
Kan säga det att mitt liv var att rida 3hästar daligen, ta hand om stallet oså. Det gick mina dagar åt..om jag inte gjorde de va jag hos kompisar eller motionerade, alltså jag gör ingeting...det är nog det som mest tär på mig.
 
Märkte faktiskt att första veckan gick bra då var jag motiverad att det var okej osv. Nu 2 veckor senare är jag nedstämd känner inte för att göra något alls, SÅÅ LEE.
Vill bara springa,rida o rida och bara gör de man vill!! Har redan haft ett jävla år där jag var tvungen att ta de lugnt pga av knäet..jävla skit såå drygt 2 år ska jag inte få göra de jag vill.
MM Livet är bara för underbart!
Åh då tänker ni...hmm det är väl bara att köra på...nee verkligen inte kan jag säga. För att ha jämt en jävla känsla att nu går benet av elr att de värker som helvete.....såå fine säger bara trya de!!!
 
ajaa nu ska jasee film elr nått elr kanske gå o döö who knows?
 
Once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny, consume you it will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0