Magic Mike

Hejsan hoppsan alla glada.
 
Just nu ligger jag i sängen och ser på serie
Men iallfall så igår var jag och felicia på spontanfilm eller jag ville verkligen se denna film. Så vi gick på den och jag hade verkligen höga tankar om filmen och hoppas på det bästa.
 
Iallfall så var filmen BRA inget mera, det var så jävla nice att se så snygga karlar dansa som aa jag vet inte vad. Det finns inga som jag har märkt av ( killar ) som dansar så jävla bra. Fyfan man bara rös när man fick se det ena och andra. 
 
Så nu tycker jag att alla killar i världen ska se filmen Magic mike, bara för att lära sig ett och annat för fan det kan verkligen inte svenska killar, fan de är stela,blyga och kan fan inte röra på sig. Typiskt svensson svensson grabbar.
 
Så nu jävlar ska man hålla kolla på boysen ute på krogen, hehe 
Nu ska jag kanske skriva ett ordentligt inlägg men det få bli i nästa pöss.
 
 
Säger bara, så jävla snygga killar!! GrrrrrD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0