Life moves on

Hejsan alla glada eller till dem som läser.

Denna veckan har man bara jobbat och jobba, började med ifrån förra veckan att jag jobbade 3pass ( 12h) onsdag-fredag sedan hade jag betalt stalljour ( helgen) sedan tog familjen in ca 7ton hö till mina underbara hästar så dem få ordentligt med hö.

Så känner mig ganska nöjd i kropp och huvud, men ingen mening att klaga här för då får man höra om det liksom. JAG är glad ändå.
Men förutom de så har jag badat, varit med kompisar och ridit så klart.
Hunnit att träffat eh aaa ni vet ...höhöhöh. nee det vet ni inte och tänker inte berätta vem det är heller, mohahahah.

Nu ska mall sova elr något innan helvetes dagen börjar.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0