Komisk dag.

Hejsan bloggen.
 
Tänkte bara göra en kort inlägg idag, eh jag mår fint dock jävligt ont i knäet ( ovanligt) och faktiskt magen,,,, strange men ajaaa thats life liksom. 
 
Men idag ha min dag varit så jävla komisk, ska kortfatta de kort.
 
* Trillade ner imorse o landade fel på foten ( inte så roligt då men i efter hand var det de).
* På Sonny träningen ( ridning) så berättade han mycket fel jag gjorde osv. Ett fin uttal var " byt ut hårdisken o sätt in en ny"
*Sedan skulle jag hjälpa mamma kolla så hon inte backade in transporten i min moppe o slå i huvudet i bilfönstret (trodde de var nere)
 
AHAH komisk tjej...naaaj.
här kommer en låt som är grym djup och underbar fin, och i stort sätt är det så här faktiskt för mig! orättvist är de faktiskt.
 
 
pösssi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååååååååååååh älskar typ alla hennes låter! trodde aldrig du skulle göra de. åååååååååååååh. lål

Svar: Dem var riktigt härliga sommar låtar. mycket bra sångare!
Malin och Felicia

2012-10-11 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0