Boring life

Hejsan hoppsan.

Just nu ligger man och inte kan sova pga benet. Jag hatar verkligen att inte kunna sova pga utav att ha smärtor som strålar ner i hela benet. Så vad fan ska man göra liksom?

Det är jue bara att se glad ut tillsvidare liksom. Ska snart till ortopeden någon gång i september. Men just ser det ut som en fotboll igen, och värker igen. Varje gång jag ska vända mig om fan tror jag vill ta fram sågen o kapa av benet.

Just nu kollar jag på Desperat Housewives, eftersom en del man känner tycker att denna serier är så UNDERBAR och ha fått så himla bra kritik så är det väl dax att se denna då.
Därför är jag inne på säsong 1 och den är väl okey.

nuu ska jag nog sova,
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0