You smell good

Hejsan hoppsan.

Sitter just nu på Filosofi A lektion och väntar väntansfull att läraren ska bli klar med uppgiften" välj vilka som ska åka till auschwish" ganska grymt men det är som sagt bara en uppgift.
det är barbarsik men det var jue så det bestämde på ett ungefär.
Snart slutar vi och jag ska träna ikväll med puttelutt för Sigrid. Men innan det ska jag träna fisen i ridhuset på stallet. Så efter skolan ska jag dra hem och hämta moppen som ska ta mig ut till stallet.
Yeaaah, nu ska man åka 20 bussen hem, den är lika trevlig...elr inte.
men nu ska vi diskutera vem ska få en njure en sprutnarkomanen eller en person som hjälper sprutnarkomanen fast ha blivit smittat av en sprutnarkoman som har andvänt?!
Vem skulle få njuren först?!
kram mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0