You have cross the line!

Hellu alla glada som inte läser denna blogg längre!
Iallfall sitter framför datorn som vanligt...-.- det känns bittert men vad ska man göra liksom?.
Dagens väder har verkligen varit piss, jag pallar verkligen inte April vädret my friends, jag känner mig deppig och ha ingen ork men det kan nog vara för det är 1 månad kvar till STUDENTEN!!! OMG!!
Sedan är man arbetslös typ men ändå för man ska sommarjobba först sedan är man Arbetslös....:( sadeface!!
Det känns som alla ha allt välplanerat och vet vad de ska göra....inte lilla malin som blir vuxen fast vill stanna kvar i ungdomslivet....men får hon de?! Inte i detta årtionde:)
Iallfall så på studenten ska klassen dansa för det ingår i Guldtrofén, allla var svin duktiga att fixa tempot och allt annat, jag var dock inte med pgr utav mitt knä ( musklel fäste som har troligen släppt) men jag kollade och skrattade och hejjade.
Så det ska bli roligt att se och förhoppningsvis får vara med.
Sedan körde jag hem ifrån stallet, men mitt på våran väg stod det en skit stor traktor och höll på att döda en jätte fin björk på en av grannarsgård, iallfall jag är jue en rookie med att köra typ..tss så sa mamma att jag skulle vänta tills jag fick besked, men det var bara det att det stod en **** gubbe och vinkade och de var varken jag eller mama bered på så, men när han vinkade att det var okej sååå fick jag motorstopp, och gubb fan blev så sur!! hade fasiken lust att dra han på käften...! IDIOT!! inte så jävla lätt heller!
Iallfall så ska jag plugga nu, YEAAAHH.
Men pöss på er
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0