Loovet..

Hejsan hoppsan.
Sitter just ju o ska äta frukost och själva frukosten består utav wasa knäcke bröd ett glas bravo juice och sedan får det att bli ett uppiggande chack med kaffe.
På lovet har det hänt mycket, både i det sociala livet och ute på stallet, har faktiskt inte haft tid att chilla riktigt men det är jue faktiskt mitten av lovet så, jag borde hinna sova ut lite. MEEEEN jag måste plugga häcken av mig för efter lovet har jag två prov ( marknadsföring och Nkb) såå YEAH för mee, plus så måste jag plugga i kapp.
Men  iallafall idag ska jag rida ut med lena och dazze med bris och sedan ska vickan hoppträna puttelutt åt mig eftersom jag är ganska feg att hoppa...ops.
Så det är tur man har vänner som vågar hoppa åt en.
Så nu ska jag väl fortsätta att fokusera på maten och annat tjafs, men pöss på er
kram
mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0