klippdax

Hejsan
sitte ro plugga NKB..men går inte så jäkla bra känner mig så icke insperard inför att plugga....men vad är de 1½månad kvar såå håll ut säger jag bara.
Mamma kommenterade idag att jag hade otroligt struligt hår, det var långt var det nog bästa men hon tycket de var dax med ett ebsök hos frisan...vaddå? är inte bushåret fint mamma?
vad fasiken, om man ha ett liv som består med 24h så hinner man inte med att klämma in frisan men få väl likaväl gå och beställa en tid imorgon.
Jag älskar bushåret jag ellä?,
Mamma Citat" du som kan vara vacker, lika bra att du håller i, en dag är du gammal"  jahaaa vad säger man till de?, tack elr?.
Nee nu ska jag sluta skriva på data o ska pluggaa.
Pöss på er
elr vad tycker ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0