I hate the teachers!!

Hejsan.
Sitter just nu på skolans cafe/frukost bord. Har inte någon frukost för jag åkte in tidigare än vanligt!
Jag ska egentligen börjar 10.10 men jag hade ett rest prov som skulle göras 8.30 så meeen jag och två tjejer till kom lite före halv och pluggade o pluggade men inte kom läraren som han sa!!

Vi stod minst en halvtimme och vänta på *** läraren. Men vi gick tillslut ifrån hans lärar rum. Ska ha lektion med han sedan så ska lätt skälla ut han!!
Fasiken bara låta elever svikas så där, däremot om vi elever gör samma sak betyder det inte samma sak!
Nee såå nu äter jag frukost som sagt, en tekaka, ett juicepaket och ett kopp kaffe. Så jag får väl börja om min morgon nu så jag håller mig tills dagen slut som är 16.00!!


Så här sin min dag ut
10.10 Företagekonomi C
11.20-12.00 Lunch
12.05 Naturkunskap B
13.40 Rättskunskap A
15.00 Matte C
16.00 Skolan slut
18.30 Sigridträning
21.00 Ligger död i sängen....zzzzz
HAHA vilket liv vaa:D
men det ska bli roligt igen med träning för Sigrid:D
Kram på er
Mall
" älskar bilden, allt för söt!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0