Full fart medvetslös?!

Hejsan hoppsan äntligen har jag tagit mig tid att blogga.
Känns som det var ett tag sedan fast det var det egentligen inte. Men iallfall denna helg har varit verkligen full fart 24/3.
Nemen det började på fredag, åkte in till sjukhuset för att kolla benet, gjorde en MR ( magnetundersökning) det var läskigt men förutom att Rammstein spelade sin favorit låt 3 ggr i rad typ.
Sedan på kvällen var det Sonny träning med fisen, det gick bra men hade däremot jävligt ont i benet.
Lördag
Dagen därpå var det bara att kliva upp och göra stalljouren klar, vi började halv 7 och var klar med morgonjouren klockan 9.
Sedan drog jag och mamma till Timrå igen för andra träningen för Sonny. Däremot var jag jävligt trött...ingen sömn natten innan pgr utav knäet.
Träningen gick awesome, kunde inte vara vara nöjdare än vad jag var. Det var bara att dra hem och pyssla om fisen och sedan hoppa upp på nästa häst ( pilot). Han tog jag på en härlig kandrings tur upp för tallstuge backen. han var pigg men lite stel. Men så får det faktiskt vara.
Efter mycket om och men drog jag mig hem, slängde av mig skorna åt lite sedan dog jag i sängen utan  täcke eller filt. ops trött malin, det var klockan 17.00 men sedan hade tydligen malin sovit klar o vaknade 23.00 o var klar vaken ...-.- meen somnade kort efter iallfall.
Söndag
Idag var de segt att stiga upp pgr utav gårdagens händelser. Hade stalljour idag igen så ha  gått ute istallet sedan 06.300 igen till 20.00 men så äre de när man brinner för något.
Red ut både fisen o putte, puttevar seg som en säck potatis varför vet jag inte, fisen var lika mysig som vanligt. red en härig barbacka tur emot usa bilarna
nuu är man Malin trött
just btw idag mitt på dagen köpte jag och mamma en skit god browie kaka på statiol. jag tog en lite bit för jag var tvungen att skynda mig till stallet.  och hela dagen har jag längtat att ta en till bit men när man kommer hem sitter fasiken två svullosar i familjen o smocka i sig den.... det är fan inte schyst... härlig familj elr?
god natt
mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0