Do you know where your heart is....

Do you think you can find it?
Or did you trade it for something........??


Hejsan alla glada läsare,
Jag kom precis att livet är fasiken inget lyckligt liv egentligen! Du går i skolan och utbildar dig till något som du ska tjäna pengar och kanske till och med gilla de första åren men senare ge upp det.

Att du sliter i hjäl dig för något du aldrig kommer bli nöjd över, och när du väl bli nöjd är du tvungen att sälja hästen....så ångrar du dig,  det slits i hjärtat. Finns för mycket känslor, för mycket hjärta i allt. Är detta verkligen värt att leva då?

Så ibland har jag ifråga satt mig själv ifall jag har något hjärta? några känslor överhuvud taget, elr är jag en person som skjuter iväg folk för deras känslor och skickar vidare mina egna också för att slippa den börda som finns på mina axlar!

Men wtf, varför grina ner sig i detta för? nee fasiken man är fan vuxen och ska snart ut i vuxen livet på riktigt. Det känns weird, lär väl gå åt skiten men man måste fan pröva innan man gömmer sig, eller hur är det nu?

Kanske man ska sluta tänka efter hela tiden o bara köra på! Är det man vill egentligen?

Nu kommer faktiskt detta ELLER ordet! vad fasiken vill man? jag vill nog gå tillbaka i tiden då man levde ett lättsammare liv, utan beslut och ångest!!  hatar ångesten och beslutet, man vet att bli bra till slut men vägen ditt och så är för långa att deala with!

Nuu ska jag ner o duscha!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0