barn-vuxen

Hejsan,
klockan är 00.00 drygt och jag känner att jag börjar får ångest attack. Har precis skickat anmälan till högskolor/univeristet. Men det är bara just nu en utbildning jag vill gå och det är Djursjukskötare ( vetrinärassistent) så men det lär väl aldrig hända i mitt liv.
Iallafall, fasiken vad tiden går fort?! man vill egentligen vara 13 då man inte behövde ta ett sådan här stort beslut liksom, det känns pissigt att inte veta vad man egentligen ska göra med livet.
Plus ha värsta ångesten att jag ska bo hemma tills jag är 45 typ....men ska fasiken inte tillåta mig själv inte göra det, om jag inte kommer inte utbildningarna ska jag söka jobb, och plugga på med betygerna!
För malin ska klara sig i livet, på ena sättet likom.
Idag fick mina hästar förutom cindy massage, bris och putte tyckte de var superkönt, det fanns lite skavanker( knutar) men inte jätte farligt:)
nuu ska jag väl försöka somna men det lär väl aldrig bli någon sömn i natt...men sökningen är iallfall gjord:D
Kram
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0