Åh älskar mitt ben!

Hej igen,
'
Måste säga det i har jag verkligen varit produktiv med bloggandet. hehe elr inte, skulle bara skriva detta inlägg för att jag hatar mitt knä, har rubbat det ett antal ggr nu och det ä ca 1 år tillbaka när självaste olyckan uppkomm eller något.
Men man får väl vara smart i efterhand att man kanske skulle ha kollat upp det hela när olyckan hända, menmen man är jue stall tjej och gnälla ska man icke göra utan mera att bita ihop och fortsätta framåt, iallfall så är jag.
Så min smärttörskel är ganska höög har jag kommit fram till.
Men på fredag ska jag och pappa eller mamma dra in till sjukhuset för kolla upp knäet igen med magnetröntgen, tänk om det bli operation!!
Lika bra att skjuta mig! så gör jue visa hästägare och hästen har gjort sitt, det låter brutalt men ajaaa,
Nuu ska jag sooov
Pöss Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0