Skola.....övertröött

Hejsan hoppsan alla glada.
Sitter på svenska lektion yeaaah, vi räknar meningar och ord m.m ( LIX) skiiit roligt.. Noo men iallfall såå sitter vi och gör inget speciellt.
Idag fyller min mamma och min bästa vän vickan år!! grattis till er hoppas ni får en underbar dag. Men iallfall så blev det en mycket en natt igår.. begrund utav att släkten kom och så har man så mycket att prata om. Så i morse var jag ganska trött kunde knappt ta mig upp.
Idag går jag till 16.00 ...-.- så känns så där just nu men ändå kommer snart hem, var med släkten , dra utt till stallet rida,  sedan hem och plugg och sedan ner i sängen sova och upp igen för skola.. känner mig mycket motiverad eller inte.
men nu ska jag göra en skriv tävling.... hehehe tävla ( MOHAHAHA JAG VINNER)
Ha de göött Du Hast Muppar
Malin
(michaela hälsar!!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄLSA TILLBAKA!

2011-09-22 @ 13:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0