come as you are

hejsan eller ska man säga godmorgon
är precis på att lämna La casa de Svedin/persson. känns för jävligt men så kan det vara ibland. Sitter och ska platta håret och på precis att varför ska man göra så fruktansvärt iordning, visst ska man se fräsh och ordentlig ut men alla som lägger drygt 2h på sitt utseeende och är i skolan drygt 5 timmar?! hmmm det känns ganska onödigt men det är jue som sagt vad jag tycker.
Idag går jag ganska länge i skolan plus ska vidare till stallet sen pch rida småttingarna. Det är så roligt. Men iallfall börjar 8.30 o slutar 15.10 .... sååå tråkigt:)
Nee nu ska jag packa klart o dra mig ut till bilen
kram Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0