Sjukdag..

Hejsan
sitter och såg sista programet Partaj på kanal 5... sadface. det var faktiskt otroligt roligt. synd att det var slut för iår men det kommer nog tillbaka förhoppningsvis.
Men iallfall så har jag hört både negativt nyheter och positiva plus dom positiva blev jag så glad att jag inte kan sluta leee!!! alltså serre är såå nöjd och gladd att jag kan nästan leva på denna lyckan i ett år.
Iallfall så idag var det skola så klart, eh började klocka 8.30 med naturlabb.. jaa man får säga vad man vill men läraren var mycket positivt till det vi skulle göra... och det vi skulle göra var att vi skulle leka med lego... -.- eller bygga ihop molekyler o atomer:) mycket roligt råkade säga o låter mer exaltera än vad det var meningen HEHHE
Iallfall så hamnade mina två labbkamrater på bild HEHEH så säger bara så passa er för mig.. malin har alltid kamran framme EHEHEH. Fick en video men ska tyvärr inte lägga upp den mera ett inside joke innan matten idag;:)
Iallfall så har man alltid roligt och får en härligt skratt. Men iallfall så idag hade vi eller skulle vi ha matte prov.... inte precis laddad men då mitt upp i provet så börjar det pippa och låta som fasiken... vi ba" äre inte brandalarmet" Läraren" nejnej det är bara tjusalarmet... så fortsätt med proven" sedan hörde vi alla som börja gå i trappan o tjoa med mera aja då börja alla att prata o läraren gick ut och kollade, sedan sa hon" jaha det var visst brandalarmet...vi måste gå.. lämna provet så får ni göra klart dom på onsdag..:S"
HAHAH värsta tuuren men ändå inte HAHAH så fruktansvärt faiiillll.
Nee nu ska jag gå ner o göra mig klar för något HAHA NAAAT ska ne o dricka vatten... Som är beteckningen är H2O ( love that name)
HAHAH känner mig pepp inför visa saker  BOOYEAAAH o GLAAAAD men tänker inte berätta!!:D
KRam
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0