så efter traktad!!!!

hejsan bloggen.
ligger i sÄngen ich Är helt utmattad efter en lÅng dag med mamma och hÄsten , vi var och tÄvlade i falun idag, hmm sÄger inge mer bara att jag var super nÖjd med hÄsten:)
sÅg en lamborgini(celler hur det stavas) pÅ vÄgen hem ja ba "whaaaat tha fuck, hÄr i svergie......." aja blev vÄldigt chockad menmen.
nÄr jag jag var hemma i huset sÅ var det,bara att Äta mat och plugga matte C. sÅ nu ligger jag Äntligen i sÄngen och ser pÅ vÄnner ( bland mina favvo serie)
Är bara jag som verkligen Älskade min sÄng? Älskar ni era sÄng? alltsÅ att ni kan lÄngta tills man fÅ sova??? hahaha stÖrd jag Är        -.-
nee nu ska ja drÖmma marddrÖmmar om kvadreringregeln och konjetaksregeln.....:)
kraaam mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0