Religion

Hejsan,
sitter på religion lektionen, har genomgång av hinduism.;) ganska intressant religion eller hittils är det. Michaela sitter och ser allt jag skriver:)
Idag skulle jag träna på björkis men blev dock inte begrund av sjuk tränare, menmen. Lilla damen får vila idag ifrån helgens stora.
Men nu kurrar min mage som fruktansvärt mycket och det blir så fruktansvärt tyst i bland i klassrummet!!! magen låter soom faasiken. vem palla, vill ha mat men det är fisk idag ... -.-!  tycker inte om fisk!
Men iallfall senare idag har jag matte prov på matte C.....känns pissit menmen det ska göras varken om jag vill eller inte:)
Nee nu ska jag fokusera på min karma! hahha så jag får en underbart liv efter döden!
Kram mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0