Plast

Hejsan hoppsan,
rubriken har verkligen inget att göra med  detta inlägg. sitter på naturkunskap och har genomgång om alkoholer och plaster ... -.-
Iallfall så drömde jag en mycket konstigt dröm, tänker inte säga exakt men den kändes alldelens för verkligt, obehaglit verkligt. Så när jag vaknade var jag tvungen och sitta och fundera om denna person hade verkligen satt detta till mig eller om jag bara har drömt  de.
Satt kanske drygt en timme och fundera...funderade och tillslut kom jag fram till den var i drömmen dom hade sagt allt detta till mig... brr var så weiird. Nästan en dejavú känsla.
Kan säga att jag hoppades att det var verklighet men så får man aldrig önska för det kanske händer någon gång längre fram..
Ne ska lyssna på NO-läraren om hur våran kropp reagera emot etanol och våran fina reptilhjärna:)
Kram
btw  har inga glasögon med mig.. kommer få så ont i huvudet idag... är blind;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0