Mooviie tiime

Hejsan
sitter i sängen just nu o ska precis dunka kudden eller träffa JB o somna in. men iallfall så har tävlat idag på klubben ( njurunda) gick ganska bra, hästen as fin o pigg. Vi red en LB.I på 65% o hamnade på delad andra plats sedan så red vi en LB.2 o fick 64% o vann klassen.
Senare ikväll satt jag och pappsen o kollade på filmer, egentligen skulle hela familjen men dom andra två hade annat att göra. Vi började se klockan 4 o slutade 23.55 ( iallafall jag).
Vi såg
* Dinner for schumsk ( AS BRA)
* Pirates of carribean - strange times ( AS BRA)
* Dark city - ( WEEEIIIRD)
* Fast five - (AS BRA)
HAHA såå nuu ska jag sova o samtidigt sagt på date night ( as bra) är verkligen en filmfreaak, älskar filmer. det är så roligt att se, fast måste ha något på innan jag somnar, blir så orolig att höra mitt hjärta slå eller att det är för tyst o jag börjar fundera om allt eller inbilla mig saker...:)
SÅ skola imorgon OJAAA! skoooooj.
MEn ska sooova nu ja eller ska försöka
Kram mall
Ps hör att pappa ser fortfarande på film ... -.-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0