It a beautiful day!

Hola mis amigos y amigas.
Sitter just nu i vardagsrummet och felicia har precis vaknat! hörde något som börja gå där uppe! tihih alltid lika roligt.
Men iallfall har sett ett mycket bra avsnitt av VD ( vampire Diaries) love that serie! kan verkligen inte slå någon anna förutom TB dåå, twilight filmer kan jue ta på sig något gammalt!.
men iallfall, igår vad jag och fellster med varandra, vi såg på film, käkade glass och drack dricka.. bara onyttigheter men vi sprang faktiskt till butiken på drygt 4 min när butiken stängde 6 min! grymma vi var.
Vi såg
* the village
* Take me home to night
* hangover part II ( somnade de till den)
HAHA såå så var min natt. tihihi höres ska vara social med nyvaknad fell
kram mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0