iam so tired..

Hejsan
sitter i UF rummet och skriver om vårat fina UF företag.. känns tungt sitter här alldelens ensam och ingen annan av företags medlemarna är här! HAH faail
men iallfall igår så var helt slut efter skolan o efter stallet ( där går det ingen energi åt) men iallfall så somnade jag med kläderna på i sängen och hade inte ens krypit under täcket.. då är man verkligen trött om man bara somnar på sängen utan att anstränga sig till slutet.
Och mina hörlurar vill inte fungera så stör mig som faan vilka som aa vad ska man säga. Vissa älskar verkligen sin egen röst.. förlåt men visst får man sjunga men kanske inte så alla reagera på hur jaa sämst det är!!. HAHAH positiva tjejen här eller vad??!
NOOO verkligen inte:)
Sedan efter skolan ska jag rida fisen och felicia ponny:) hjälpa henne idag.
Men nu ska jag försöka fokuser på UF HEHE
Kram
... malin på sitt bästa hurmör eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0