Hmmm what should i say!?

Hejsan,
är hemma med värsta förkylningen... kom igår efter ridningen, kändes dock så där, behöver verkligen inte detta just nu. för mycket i skolan osv. hästarna tar aldrig min tid men skolan usscha hatar den just nu, för mycket jämtjämtjämt.
Men vad man än gör så det går bort så får man alltid något på halsen som måste göras... ingen jävla paus. men thats life o jag klagar verkligen inte. Känns bara såå feell, vet inte men ibland förstår jag inte bara på lärarna.
Men iallfall sitter här med 38 graders feber... buhuhuh, men ska försöka gå imorgon till skolan, så viktiga ämnen som man måste vara där och bläbläblä.........
NEE orkar verkligen inte det här livet längre, faasiken ska bli SÅÅ JÄÄVLA sköönt när studenten kommer, då får man göra vad man vill flytta vart man vill. Faast ska först jobba o sedan leva livet precis som jag vill:)
Nu ska jag fortsätta att plugga....... sedan ta en ipren o somna om......
Kram eller NEE ingen kram.
btw AS FÖRBANNAD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0