dripp dropp dripp dropp

Hejsan hoppsan alla läsare
Sitter just nu i matsalen på Hedbergska och pluggar affärsjuridik! känns så där men ehh life is hard. Medans jag skriver detta inlägg så sitter jag o dricker vatten och känner mig kissnödig. Såå måste nog dra till toaletten hihihiihhi. Men iallfall så har man suttit o gjord detta inlägg ungefär en halvtimme! hur bra är de egentligen plus har verkligen inget viktigt att säga!
men aja igår fyllde världens bästa pappa år! så vi firade honom, fast han var lite förkyld o krasligt men det var roligt ändå!. Men idag blir det en mycket hetiskt dag, HMM undra hur man ska orka det då? NAAJ säger jag bara. Plus har in sett en sak! Och vill verkigen berätta men kan inte ! tror personen skulle fatta om denna person skulle läsa detta.
Men man kanske fåå inse detta själv, utan att få svar utav detta inlägg, det brukar hjälpa!
Så just nu sitter vi i ett mysrumm på skolan, HEHE har gått och skrivit!! bra kämpat malin! tack malin säger jag då!
Nee nu ska jag plugga
tihihihi
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0