time to sleeep

Hejsan hoppsan
Sitter just nu och se vännger ( friends) och skriver här på bloggen och i dagboken:) där alla smaskiga hemligheter o toughts är! Mohahahah
Men iallfall så har jag ridit båda mina små ponnysar, det gick as bra. Lilla cindy var något kär i pilot ( vickans foder häst) sedan så tränade jag bris på bölegård. hon var lite spääänd med det gick.
Nu har jag latat mig hela eftermiddagen och städat rummet. ungefär iallfall. heheh men nu har jag köpt en ny body butter hehe sorry ( min andra tog slut) men iallfall. Jag och vickan var i stockholm denna vecka, jag shoppade 3 tröjor och en bodu butter ifrån body shop. Den heter Candied Ginger ( kanderad ingefära ). Åh älskar lukten, nästan som om man vill äta det istället för att använda den mot huden.  Den luktar som en blandning av en godissort, jul, peppakakor och himmelen!!
Nee ska soova nu jag, eller ska skriva i dagboken föörst. Men iallfall skolan imorgon YEAAH... eller inte.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0