Mr dinkeldoldeldo!

Hejsan sitter just nu och pluggar... helt otroligt:O men iallfall i helgen var det 200-dagars fest(för studenter) det var roligt. Men iallfall så har jag ridit hela helgen, fisen var mycket fin idag, lösgjord och allt, helt fruktansvärt underbar.
Men just nu skulle jag lätt bara sluta skolan och träna hästar!, det är seriöst mitt syfte i livet just nu iallfall. känner mig ganska grym inom detta! gillar inte att skryta så slutar med det nu.
Iallfall så har jag börjat hört på ett as gammalt band.. det suger egentligen säger inga namn bara att deras låtar har varit med i the american pie eller något. Ena killen där är så jävla störd men så underbar samtidigt, fasiken humorn och hans tänkande.. gillart, plus han leende och rösten, säger bara allt i min värld ibland alltså.
hehe iallfall så idag är det jue farsdag så har grattat pappa, med god mat, fika och presenter. lika bra att fösa på med saker så håller dom sig glada.
Nästa vecka ska jag träna för sigrid, plugga, 2 prov, soova, chilla , och plugga maybe träffa på någon som jag inte ha träffat på ett tag
Men iallfall
ska dra mig till plugget igen.,
Kramkram Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0