Morgon.... -.-

Hejsan alla morgon glada.
Sitter på naturkunskapen och går igenom kolföreningar som är aaas tråkigt, vill ha biologi ( det kanske är det här men ändå). Sedan innan jag kom till skolan var jag hos tandläkaren. Skulle göra en vanlig checkning om jag hade några hål, men det var inte den vanliga tanddamen jag brukade ha utan en annan jäkel. Jag tänkte inte mer än på det förutom att hon berättade inte vad hon gjorde i käften min ( gjorde väldigt ont) utan snackade med sköterskan... -.- Sedan tog vi bilder, så kommer lätt ha skavsår resten av dagen... buhuhu mee
men iallfall idag blir det nog en kort dag, nästan inga lektioner plus har ruskigt ont i huvudet...:(
Menmen thats life, kram
Malin
uttråkad tjej med tuggummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0