Men tja babes!

Jag är tillbaka! Eller aaa! Malin dampar på mig och jag vill ju blogga men ibland så hinner man ju inte. Klockan är sjukt mycket och egentligen borde jag ju sova... MEN nu skiter vi i det och är lite coolish istället. 

Hmm, inte så mycket har hänt. Det gamla vanliga typ. Jag är i stallet, rider, går i skolan, pluggar, tokar mig och aaa allt sånt liksom.

Nu ska jag sova å ba mysmysa! Hahaha, nää men allvarligt. Jag ska sova.

Vi hörs imorgon sötisar!


Aaa, asså fy fan. HAHA! Tog en snabbis skabb bil förut. Btw! Jag har funderat på att senare förstora mina läppar och bröst. Bra idé va? Hahaha, nää men jag skojar! Jag pratade om det med Mall sist jag va med henne. Jag var helt seriös och hon såg ut som ett frågetecken. Undra om hon fattade att jag skämtade? Hahaha...

P.s! Glöm inte att besöka min egna blogg också! Klicka här!!

Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0