Måndagar

Hejsan hoppsan
Sitter just nu och väntar på att naturkunskapen ska börja, vi ska labba med elektricietet.... boring! iallfall så sitter jag själv för ingen av mina kompanioner är här.. saadface.. ;( men aja så kan det vara ibland. Äter en mycket dog smoothi vid namn froosh med smak av cocos, papaya och mango ( muuums).
Efter denna labb är det dax för prov... kommer faila totalt men kan lite iallfall så hoppas mina kunskaper räcker för ett hyfsat bra betyg. heheheh tjejen med bra självförtroende.
Idag ska fisen till hästtandläkaren halv 4 för att raspa troligen tänder, tycker hon har en vass tand på höger sida men det kan vara något annat med. Som min mamma brukar säga " aldrig fel att vara extra försiktig" så det kommer bli spännande, hon brukar bli avslappand av lugnat så hon brukar falla ihop... :S men ska dock ta mindre dos lugnande idag tror jag.
Men iallfall såå är jag svinit trött, somnade inte så värst tidigt i går natt..... -.- så typiskt mig.Men så äre när man ska plugga ämne till skolan.
btw har värsta träningvärken i handlederna... jaja det kan misstolkas men i lördags fick brisan och jag ett jävla ridpass. hon var spänd på höger sida och tjafsade smått, så Höger armen är helt fuck up nuuu!! ;( inte roligt sånt heller.
Kram nu måste jag gåå för vi börjar ungefär nu.... bläbläblbä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0