i´m a weirdo!

hejsan hoppsan falleralle raa
Sitter just nu i sängen och har precis pluggat lite naturkunskap;) ska börja igen men har precis målat naglarna röda så måste låta det få vara en stund. tihihi happy face. Men iallfall idag var det första dagen i skolan igen!! kändes så där men hade en otrolig rolig naturlabb, älskar att labba man få göra massor med fun stuff.
Iallfall så fick vi sluta tidigare än vanligt, vi slutade 14 istället för 17, Yeaah meee!
så har suttit framför tvn och kollat på Animal planet! det är faktiskt en mycke intressant kanal. Mycket oroande men ändå lärande.
hihihi  ibland förstår jag mig verkligen inte på vuxna?! hah växer man aldrig upp? eller stanna man vid en vis egotripp-stadie?? hoppas jag verkligen inte kommer ditt! tycker verkligen inte om när annat folk speciellt vuxna som ba " jag, jag, jag, jag och Jaa Jag" lite kanske omtanka om andra?! det är faktiskt ingen biig deaal!:) faan om man är snäll och omtänksam så får man likadana vänner!
Och faan så oschyst att snacka skit bakom ryggar ... seriöst! så fruktansvärt omoget, då stå man verkligen inte för det man säger! fasiken säg på en gång till personen, tror seriöst det skulle vara det bästa annars kommer dom andra att tänka wtf?! snacka skit sedan smöra.... hur bra ser det ut egentligen när personen vet att man har snackat skit om något!!!.
man får dom vänner som man är. Är så fruktansvärt tacksam över mina underbara vänner!:) luv you guys!:)
HAHA hoppas inte mina vänner förstår att det är inte till er
btw älskar att uttrycka mig fast ingen fattar YEAAH ffor meee!
kramkramkram
mall

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahah äre ja som snackar skit ellä? -.-

2011-11-08 @ 17:34:07
URL: http://meeeeeen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0