Hyper

hejsan, tänkte göra ett sådant fint inlägg som mnan inte skriver mycket på. Idag har de varit en mycket awesome dag.. eller inte. dagen har varit lång och vi har sett en religon film som var mera en P-rulle.. USCHa, iallfall slutade tidigare. Hade ett as långt hål mellan matten och religionen så vi arbetade på den lektionen istället, as skönt iallfall.
Nu har jag suttit och pluggat naturkunskap o ska fortsätta nog hela natten...inte lika roligt men vad ska man göra åt saken.. inget egetnligen!.
heh just de, tänkte skriva att vi som personer tittar på olika sak när man ser en kille gå förbi, jag kan säga att det jag fastnar för på en gång är faktiskt Leendet, allstå låter as löljigt men, serre och vinnande leende och hyfsat kropp resten, jaa du. Är såld då ja, heheh fel att skriva.. men seriöst. Leendet är gaah bland de läckraste att kolla på, man kan rysa ihjäl ungefär.
heh har sätt bland det mest sexigaste leende idag, han vet nog inte det. tänker inte säga vem det är heller moahha så elak är jag. Jo ni kan få en ledtråd, han sjunger och är äldre än mig... mycket äldre.
här får ni en bild på mig istället, vet ingen supermodell.. kommer inte hellre bli men aaaa f you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0