Halkbana

Hejsan hoppsan,
Sitter just nu på sängen och känner mig allmänt rastlöss.... har inte ridit idag.. kan har varit därför ( hästar). men iallfall så har det var en "studie" dag idag, så har slappat i sängen och kollat på film.. JA faksitk hela dagen.. inte bra men eeeh såna dagar måste man ha.
Sedan drog jag bort till min mormor och fikade, lika trevligt som vanligt. Sedan ut till hästarna och fixa med dom. Efter det hem åt sedan drog man ut med fellster på en härlig natt promis, haha men måste säga att fyfan vad halt det var ute!!! inte OK alltså, nära att slå knäna ett ex antal gånger... -.-
HAH jag och fell kan snacka alltsååå!!! omg till skola, till hästar, killar, livet, och minnen!!.D vi gick till kyrkan i njurunda och tillbaka till fell ungefär var ute drygt 1,5h...:S men trött i foosingarna var man iallafall!!!
Nuu ska man väl fortsätta att plugga och döö smått inombords!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0