det är lööördag

Hejsan
sitter framför datorn och ska plugga religion ( buddism o hinduism) hehe inte så roligt men ska göra iallfall. buhuhu meee;(
iallfall ska snart dra till stallet för att träna fiso för en tjej vid namn camilla något något eller så kanske hon hette karin. aja det var i allafall ute vid böle gård. är inte så värst laddad men har en så otroligt fin ponny så träningarna burkar bli underbar ändå.
Sedan ikväll ska jag vara med fellster. så måste hinna städa för det ser ut som ett bombnedslag här!! inte ok malin.
om ni undrar  var jag  ute igår på memento, med vickan o stina. där träffade vi underbara personer!:) skit roligt vare kanske lite för mycket som vanligt!!  men vi var på för fest hos stina s, dem som var där var ja, vickan, stina, sofia, annna michaela o eila. Det var ca 1 årsedan det var fest där!!!:O
OMG tiden går så sjukt fooort!
btw har sett mange makers live!! OMG säger ni då.. inte jag men dom suger iegentligen men hmm ett live show är alltid ett live band. drag o aa sång!! gillart stort. så nu har jag den där fruktansvärda låten i huvudet " det är fest nu......" kill me softly ska de vara!!!:O get it
Kram pössi pössi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0