änu en meningslös kväll

Hejsan hoppsan
Sitter just nu på sängkanten och fundera på om jag ska plocka in dden rena tvätten som ligger inbjudande på soffan i en hög.
hehe en mycket lat tjej som inte orkar att plocka in den..-.- som vanligt:) men iallfall så har denna helg varit underbar. i fredags var jag ute med några vänner o åt middag och såg på breaking dawn. Så underbar film.
Sedan i lördags var jag med en till underbar vän vid namn michaela, vi hade paranormal aktivity maraton. Skita kul vare iallfall.
hela helgen har jag haft stalljour och ridit mina älskningar, pluggat, städat och längtat till vintern, fasiken vill så gärna åka till fjällen! åka skidor, snowboard o aa spana!
Iallafall var ute o red med fell, hade så jäkla roligt, som vanligt. fasiken vad vi pratade om minnen, o hur livet var för ett tag sedan! USch vad tiden går. Men minnena :) älskar dom! fyfan vill inte glömma dom någon gång alls. Dessa ponnyturer är legendariska kan jag säga min vänner.
Men iallfall ska sluta skriva och ta göra något med mitt liv, sluta skriva på bloggen:)
värd bättre respekt liksom:)
Kram på er my friends:)
Ska städa lite igen:) sedan lyssna på det nya bandet jag har sett gett ut ett nytt album
omg så oseriösa bilder men wtf, detta avspeglar bara min personlighet! resten avgör ni själva. En bilder kan säga flera ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0