Trött!

Jag är verkligen dödligt trött just nu, därför tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp vid 7 och släppa ut hästarna, mocka och fixa inför tävlingen på söndag. Det blir min och Helges första tävling! Spännande! Jag och Hunk är mest med för att det var så långt tills nästa "riktiga" tävling eller vad man ska säga. Nästa riktiga tävling blir uppe i umeå! Då startar vi Lap1 och FEI:s inledande ponnyprogram. Spännande det också!

Här kommer en liten mysig låt som ni kan lyssna på såhär på kvällskvisten, eller snarare nattkvisten!



Puss
/F

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Morrn morrn!

Haha, jag antar att det bara är jag som är vaken just nu? ;)

Hoppas du får en jätte bra lördag iallafall :D

Kram kram kraaaaaaaaam!

2011-05-07 @ 08:09:37
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0