Tävling!

Idag har jag varit och tävlat både Helge och Hunk. Det var första gången jag startade på Helge och han skötte sig i alla fall väldigt bra, hn var skitfin bitvis. Vi slutade på nästan 65% och vann klassen! Det kändes verkligen kul! Sedan var det Hunks tur. Han kändes sådär och vi slutade på nästan 68%. Vi kom 2a i klassen och det får vi väl vara nöjd med. Laget vann vilket var skitkul! Grattis girls!

Efter prisutdelningen med laget red jag sista klassen för dagen. Hunk kändes i denna klass fin dock hade vi nån miss och slutade på 65%. Vi vann klassen och Malin kom 2a! Jag är så otroligt glad för hennes skull! Grattis gumman!!


Min kusin och Helge!

Puss och kram
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0