Stallet!

Ja, vad ska man säga... Jag har i alla fall ett konstaterande, det är att det tar ofantligt mycket mer tid att göra ordning två hästar än en häst inför tävling. Jag började med att rida Hunk lite dressyr medans Helge fick skritta ut. Efter det tvättade jag en massa hästgrejer och sen gjorde jag klart busarna vilket tillsammans ungefär tog 7 timmar. Hahahaha...

Tur att det är mysigt i stallet på kvällen Och jag vill passa på att hissa mix megapol förfest! Älskar verkligen det! Varje fredag är det det som gäller! Inför tävlingarna kvällen innan står man och lyssnar på det och både jag och hästarna älskar't! Eller i alla fall jag...

Imorgon startar jag lb1 på Helgis! Andra tävlingen och vi får hoppas att det går bra! Vi ska försöka rida några la1:or nu framöver så vi kan kvala in till 6-års championatet för ponny.

Hunk och andra sidan går bara la1. Jag tävlar mest för att jag tycker att det kan vara bra för han att backa tillbaka och låta han gå någon lättare klass så man inte pressar på han för hårt. Han är ju trots allt "bara" 8 år. 

Hahaha, småponnysarna! Dom är så söta!





Lite bilder på mitt mysiga stall!

Natti och puss på er!
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0