Smart?

Hahahaha! Jag känner mig otrolig smart just nu. Jag skulle få 500 kr av mormor för att handla avslutningskläder. Efter det sprang jag till pappa och skrek att jag behövde pengar till avslutningskläder. Ja ba" 500 kr räcker inte ens till skor!" (vilket är sant) Han ba" Vad behöver du då? Räcker 1000 kr?" Ja ba" Jaa, det duger..."

HAHAHA inte fan behöver jag 1500 kr till avslutningskläder inte! Fast då kan jag fläska på och köpa ett par skor som jag kan ha hela sommaren och ett par till avslutningen. Smart av mig va? Hihi!


Grr! Grymt heta! Scorett 599 kr vilket jag tycker är rätt billigt med tanke på att dom är riktigt heta!


Nelly.com

Puss
/F


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snygga! :)

2011-05-04 @ 19:50:55
URL: http://meeeeeen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0