Skolan!

Just nu sitter jag här på skolan helt ensam! Nästa lektion börjar om 15 min och det är svenska. Kul... NOT! Jag måste börja lära mig FEI programmet jag ska rida i Umeå också... I helgen är det i alla fall inga tävlingar så det blir faktiskt ganska lugnt.
Nästa helg ska jag tävla Helge i matfors med laget, helgen efter det ska vi på meeting med Hunk uppe i Umeå och helgen efter det ska vi till härnösand och tävla med båda hästarna. Hahaha, ingen vila ingen ro! Fullt ös medvetslös! Jaa, man kan beskriva det på många olika sätt men det är liksom skitkul! Det känns ändå skönt att bara ha med sig en häst till matfors. Det är på allvar alltid skitmycket att göra när man har med sig två hästar. Det blir liksom så att man ska upp och ner på hästryggen hela tiden! I matfors rider jag i alla fall bara en klass eftersom jag tycker det räcker.
Puss och kram
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0