Skola eller sol

Hej hopp alla glada.
Sitter på skola och pluggar som en TOK!! och så gör jag inte de, fast ändå.Har suttit i skolans biblotekt sen 8.45!-.-! drygt som fasiken but thats life.
har varit på mitt fina sommar jobb och hämtat arbetsklädet, det ska bli jätte roligt att börja arbeta, eftersom jag har hört och det verkar jätte intressant.
Men skolan tar ungefär död på en !! så mycket kvar, inlämningar, rapporter, glosor m.m:O döör och döör, fan kommer får slita häcken av mig...
HAHAH men man får inte klaga fast jag har redan gjort hehehhe dumma mig typ. Och längtar verkligen till ikväll men tänker dock inte avslöja vad jag ska göra.. HHEHE mohahha evil meee:)
Btw om ni sitter inne eller är ute så kanske ni inser vilken jävla awesome väder det är i idag:O och jag sitter inne hmmm! hur går de till sig?? tur att man har iallafall solisarna:)
nee nu ska jag försöka fokusera änu mera så ja blir klar med skolan någon gång:)
// Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0